شبکه اجتماعی قدرتمند اینستاگرام، اختیاری تحت عنوان (بیزینس پرفایل اینستاگرام ) برای کاربران خود قرار داده است تا از این طریق ، بررسی داده های آماری خود و تجزیه وتحلیل صفحه ، پست ، استوری ، پرفایل و لایو امکان پذیر باشد.

معیارهای اندازه گیری برای بهبود عملکرد:

1. بررسی پرفایل:

Follower count : تعداد افرادی که صفحه شما را فالو کرده اند.

Impressions : تعداد کل دفعاتی که تمام پست های شما دیده شده اند.

Reach : تعداد کاربرانی که هر کدام از پست های شما را دیده اند.

Profile views : تعداد دفعاتی که پروفایل شما دیده شده است.

Website clicks : تعداد دفعاتی که بر روی لینک وب سایت‌تان که در بیو پروفایل گذاشته اید، کلیک شده است.

برای خواندن این پست مفید و کاربردی کلیک کنید.


zeus پست ,، ,اند ,دیده ,پرفایل ,های ,دفعاتی که ,شده است ,شما را ,دیده شده ,تعداد دفعاتیمنبع

چطور از View insight ایسنتاگرام برای مشاهده امار بازدید پست ها استفاده کنیم ؟

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پراکسینو قیمت لاستیک کومهو ازدواج دایم چادری ها مجله تکنولوژی اهنگ سفارش خرید سرامیک بر sabkno آپشن خودرو | گندم کار خرید سیستم شوتینگ زباله در تهران موسسه فرهنگی مذهبی میثاق